Betalingsbetingelser
Vi betaler for de varer og tjenesteydelser, der er leveret, senest 30 kalenderdage efter at der er sendt en korrekt faktura til NemHandel.
Hvis den sidste dag vi kan betale i tide ikke er en bankdag, vil det være den første bankdag, der følger efter, som er sidste dag for at betale i tide.
Det beløb, der står på fakturaen, bliver hævet den dag, hvor det er sidste frist for at betale i tide. Det bliver sat ind på leverandørens konto i banken. Det gør det i henhold til de regler og aftaler, der gælder for dette.
Hvis der via lovgivning, aftaler med leverandøren eller almindelige handelsbetingelser er fastsat andre betingelser end dem, vi har nævnt her, vil det være dem, vi bruger.
Vi betaler ikke gebyrer for fakturaer, der er sendt elektronisk.
Hjælp os med at blive bedre. Støder du på fejl, eller fandt du ikke det, du kom efter, så giv os et tip.
JEG FANDT, HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT DELVIST HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT SLET IKKE, HVAD JEG LEDTE EFTER Når du udfylder formularen, vil de indsendte informationer blive sendt via mail til en relevant medarbejder. Vi gemmer ikke informationerne online på nogen server eller database. Medarbejderen opbevarer din henvendelse efter reglerne, indtil sagsbehandlingen er afsluttet.Mere info
Kontaktinfo
Hanne Agnes Østergaard Rasmussen
Afdelingsleder Økonomi/Indkøb
Tlf.: 96282222
Mobil: 50939518
Send e-mail til hanne.ostergaard@herning.dk
Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.