Indkøb og udbud

Her finder du kort info om indkøb og udbud. Læs om vores engagement i KomUdbud og om, hvad vi gør for at lave gode udbud.

Vi indgår skriftlige indkøbsaftaler på de områder, hvor den årlige indkøbsværdi overstiger kr. 125.000.

Kontrakterne bliver tildelt på baggrund af konkurrenceudsættelse. Alle nuværende og potentielle leverandører har derfor lige adgang til at give tilbud. Aftalerne fornys som oftest hvert fjerde år.

Læs om vores indkøbspolitik

KomUdbud

Vi er medlem af udbudsfællesskabet KomUdbud. Det er et samarbejde mellem 15 jyske og fynske kommuner.

På KomUdbud kan du se aktuelle udbud og tilbudsindhentninger. Her finder du også de udbud, vi deltager i sammen med de øvrige medlemskommuner.

Gå til KomUdbuds hjemmeside

Vejen til vores udbud

Udbudsregler kan være komplicerede. Da vi har en ambition om, at vores tilbudsindhentninger og udbudsmaterialer skal være let tilgængelige, sender vi dem i høring. Det gør vi for at sikre optimale udbudsbetingelser.

Når det endelige udbud bekendtgøres, kan du afgive elektronisk tilbud via portalen mercell.dk

Tjek boksen 'mere info', hvis du vil vide mere.

En hundrede kroner seddel og en lille bunke mønter.

Kontaktinfo

Anne-Merete Gier
Contract Manager
Tlf.: 96282342
Mobil: 20894348
Send e-mail til aosag@herning.dk

Marc Masana
Tlf.: 96282349
Send e-mail til marc.masana@herning.dk

 

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.